GARANCIJA

Vsi novi izdelki v prodaji imajo garancijo uvoznika oziroma proizvajalca. Za uveljavljanje garancije in servisno vzdrževanje se obrnite na prodajalca, ki bo za vas poskrbel za izvedbo popravila ali zamenjave izdelka. Pri uveljavljanju garancije veljajo garancijski pogoji navedeni v opisu na spletni strani izdelka. Če tega podatka ni, artikel nima garancije ali pa podatek trenutno ni znan. V tem primeru nas kupec lahko kontaktira, da mu sporočimo aktualne podatke.

Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil za uporabo izdelka in  ob predložitvi kopije računa. Kupec mora pisno sporočiti vzroke in okvare zaradi katerih blago reklamira in ga poslati nazaj na sedež prodajalca.

Garancija praviloma ne velja za: potrošni material, baterije, Ni-Cd in NiMH baterije in akumulatorje, žarnice, diskete, optične medije, video in avdio kasete, varovalke, elektronske komponente, ipd. Garancija tudi ne velja za avdio in video posnetke ter računalniške programe, če je potrošnik odprl varnostni pečat. Za odprtje varnostnega pečata se šteje pretrganje ovojne folije ali razkritje serijske številke.

Podatek o garanciji je naveden t na strani posameznega artikla. Če tega podatka ni, artikel nima garancije ali pa podatek trenutno ni znan. V tem primeru nas kupec lahko kontaktira, da mu sporočimo aktualne podatke.

Prodajalec po prejemu reklamiranih izdelkovv le-te odda proizvajalcu7dobavitelju v reklamcijo. V 8 dneh mora prodajalec kupca obvestiti o stanju njegove reklamacije. Izdelek mora biti porpavljen v zakonsko določen morku 45 dni od dneva prejema. Vkoliko izdelek ni poravljen ga mora prodajalec zamenjati z novim, brezhibnim izdelkom.

REKLAMACIJA

Kupec lahko blago reklamira, če blago nima lastnosti, ki jih je prodajalec izrecno obljubil, če je prodajalec poslal napačne izdelke, v napačni količini, barvi ali kako drugače odstopajo od kupčevega naročila.


Kupec lahko blago reklamira v zakonsko določenem roku in pod pogoji za uveljavljanje reklamacije iz naslova stvarne napake.