SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA trgovine HUDASCENA

Splošni pogoji poslovanja spletne HUDASCENA so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2), s priporočili GZS in mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje. Spletna trgovina HUDASCENA, v nadaljevanju HUDASCENA, je spletna trgovina, ki jo upravlja Trgovina in servis, Miha Pavlin. (v nadaljevanju trgovec).

1. CENE IZDELKOV

Naročanje v spletni trgovini HUDASCENA poteka v slovenskem jeziku prek interneta 24 ur na dan in 7 dni v tednu. Vsi izdelki so na voljo do odprodaje zalog. Vse cene na straneh trgovine HUDASCENA so v evrih in ne vsebujejo davka na dodano vrednost, ker trgovec ni zavezanec za DDV. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti.

V primeru, da se cena izdelka med obdelavo  premeni ali pa iz nepredvidenega razloga blago ne more biti odposlano, bo trgovec o tem obvestil kupca po e-pošti in mu sporočil vse potrebne podatke v zvezi z opravljenim naročilom. Trgovec bo kupcu omogočil odstop od nakupa oziroma mu predlagal drugo rešitev primera.

Podatki o naročilu so elektronsko shranjeni na sedežu trgovca in so kupcu na pisno zahtevo vedno dosegljivi.

2. IZDAJA RAČUNA

Trgovina HUDASCENA  po dostavi naročenih artiklov kupcu pošlje tudi račun in sicer v pdf formatu na e-naslov kupca.

V primeru osebnega prevzema na prevzemnem mestu prejme kupec natisnjen račun za nakupljene artikle ob njihovem prevzemu.

Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.

3. PLAČILO NAROČENIH IZDELKOV - NAČINI PLAČILA

1. Gotovina – osebni prevzem

Plačilo z gotovino se lahko opravi pri osebnem prevzemu. Ker trgovina HUDASCENA v fizični obliki ne obstaja se je za osebni prevzem potrebno predhodno dogovoriti preko kontaktnega telefona ali po e-pošti Pri plačilu z gotovino ni dodatnih stroškov.

2. Gotovina - dostava po pošti z odkupnino

Ob dostavi , ki jo za nas vrši Pošta Slovenije d.d. je potrebno poštnemu uslužbencu plačati znesek odkupnine. Znesek odkupnine je sestavljen iz končnega zneska naročila v trgovini HUDASCENA in je povečan za 1.8% tega zneska, kar predstavlja provizijo, ki si jo zaračunava Pošta Slovenije.

3. Bančno nakazilo po predračunu

Plačilo po predračunu je možno predhodno opraviti ne glede na način dostave blaga, tako pri osebnem prevzemu, kot tudi pri dostavi z dostavno službo. Pri plačilu po predračunu ni dodatnih stroškov.

4. Plačilo z kreditno kartico ali računom PayPal

PayPal je najbolj razširjen in najvarnejši spletni plačilni ponudnik-Procesor. Omogoča plačilo z kreditnim karticami Visa, Mastercard ali American Express in pri tem ne razkrije vaših osebnih in finančnih podatkov tretjim osebam. Preko PayPala lahko plačate tudi, če pri njih nimate odprtega uporabniškega računa. Trgovina HUDASCENA nikoli ne pridobi podatkov o vaši kreditni kartici, varnostni kodi in ostalih finančnih podatkov. Le-ti se vpisujejo izključno preko varne-SSL šifrirane povezave  v sistemu Paypal. Več koristnih informacij o sistemu PayPal v slovenskem jeziku lahko preberete na spletni povezavi: http://pay-pal-slovenija.blogspot.com/p/vprasanja-in-odgovori-o-paypal-racunu.html

 

4. DOSTAVNI POGOJI

Vse naročeno blago, ki je v spletni trgovini HUDASCENA označeno kot "na zalogi" mora trgovec odposlati v roku 5 delovnih dni od izvedbe naročila.

Za dostavo skrbi Pošta Slovenije, ki v svojih splošnih pogojih zagotavlja, da bo pošiljko dostavila kamorkoli v Sloveniji v roku 3 delovnih dni. Za vse pošiljke z odkupnino si Pošta Slovenije zaračunava 1.8% od zneska naročila (odkupnina za blago in dostavo + 1.8%).

V trenutku, ko je pošiljka s strani trgovca oddana v dostavo le-ta nima več vpliva na stanje in za njo ne odgovarja več saj je za njo odgovorna izključno dostavna služba. Vse pošiljke se pošiljajo priporočeno, kar pomeni, da je za prevzem pošiljke potreben lastnoročni podpis..

 Kupec na pisno zahtevo prejme unikatno sledilno kodo s katero si lahko na spletni strani WWW.SLEDENJE.POSTA.SI ogleda podatke o pošiljki.

5.POŠKODOVANE POŠILJKE

V primeru poškodovane pošiljke kupec na najbližji enot Pošte Slovenije izpolni reklamacijski obrazec in o tem obvesti tudi trgovca, ki bo po najboljših močeh poskušal pomagati pri hitri in ugodni rešitvi reklamacije. Za rešitev reklamacij je pristojna Pošta Slovenije. Morebitna vključitev trgovca v proces v reševanje situacije je odraz njegove skrbi za zadovoljstvo kupca in ni obvezujoča.

6.REKLAMACIJA

Kupec lahko blago reklamira, če blago nima lastnosti, ki jih je prodajalec izrecno obljubil, če je prodajalec poslal napačne izdelke, v napačni količini, barvi ali kako drugače odstopajo od kupčevega naročila.


Kupec lahko blago reklamira v zakonsko določenem roku in pod pogoji za uveljavljanje reklamacije iz naslova stvarne napake.

7. VRAČILO IZDELKOV

Pri nakupu blaga prek spletne trgovine ima kupec pravico, da v štirinajstih (14) dneh po prejemu blaga podjetju pisno (na info@hudascena.si) ali pa  prek običajne pošte na naš naslov sporoči, da želi odstopiti  od pogodbe. Če je kupec blago že prejel in od pogodbe odstopi, mora blago nepoškodovano, v originalni embalaži in v nespremenjeni količini na svoje stroške odposlati ali dostaviti trgovcu  v tridesetih (30) dneh po sporočilu od odstopa pogodbe. Trgovec  blaga ni dolžan sprejeti, če je blago s strani kupca kakor koli poškodovano, pokvarjeno, (delno) izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, razen, če je bilo blago v takem stanju že pred prejemom in je kupec/prejemnik to takoj sporočil podjetju, dostavljavcu ali trgovcu, od katerega je blago prejel. Priložena mora biti kopija originalnega računa. Izven garancijska vrnitev prejetega blaga podjetju v štirinajstih (14) dneh po prejemu se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe. Kupec je dolžan nositi stroške, ki nastanejo pri vrnitvi predmeta nakupa.  

Vračilo blaga ni mogoče pri pogodbah o dobavi avdio ali video posnetkov ali računalniških programov, če je potrošnik odprl varnostni pečat (ZVPot, člen 43.č). Za odprtje varnostnega pečata se šteje pretrganje ovojne folije ali uničenje varnostne nalepke pri serijski številki.

Če je kupec ponudniku v skladu z veljavnimi zakonskimi predpisi in pogoji poslovanja sporočil, da od pogodbe odstopa in je prejeto blago v zakonskem roku vrnil nepoškodovano, v originalni embalaži in nespremenjeni količini, mu bo trgovec v najkrajšem možnem času, najkasneje pa v 30 dneh od prejetja vrnjenega blaga, vrnilo že plačano kupnino za blago (stroški dostave niso predmet vračila).

Pri vračilu blaga bodite pozorni na naslednje stvari:

- previdno odprite embalažo in jo obdrži v nespremenjenem stanju , dokler niste v celoti prepričani, da je artikel ustrezen,

-nepazljivo odstranjevanje zaščitnih folij in materialov lahko povzroči poškodbe na izdelku (temne lakirane površine),
- prenosniki naj ostanejo v prvotnem stanju. To pomeni, da aktivacija ter registracija programske opreme ni opravljena,
- ne odpirajte artiklov, ki imajo varnostni pečat (nosilci zvoka in slike, programska oprema),
- vidne sledi montaže (uporabljena vodila, vgradne praske) so poškodbe, ki nastanejo pri vgradnji aparatov. Ne vgrajujte aparatov dokler niste prepričani, da ustrezajo vašim  zahtevam,

8.GARANCIJA

Vsi novi izdelki v prodaji imajo garancijo uvoznika oziroma proizvajalca. Za uveljavljanje garancije in servisno vzdrževanje se obrnite na prodajalca, ki bo za vas poskrbel za izvedbo popravila ali zamenjave izdelka. Pri uveljavljanju garancije veljajo garancijski pogoji navedeni v opisu na spletni strani izdelka. Če tega podatka ni, artikel nima garancije ali pa podatek trenutno ni znan. V tem primeru nas kupec lahko kontaktira, da mu sporočimo aktualne podatke.

Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil za uporabo izdelka in  ob predložitvi kopije računa. Kupec mora pisno sporočiti vzroke in okvare zaradi katerih blago reklamira in ga poslati nazaj na sedež prodajalca.

Garancija praviloma ne velja za: potrošni material, baterije, Ni-Cd in NiMH baterije in akumulatorje, žarnice, diskete, optične medije, video in avdio kasete, varovalke, elektronske komponente, ipd. Garancija tudi ne velja za avdio in video posnetke ter računalniške programe, če je potrošnik odprl varnostni pečat. Za odprtje varnostnega pečata se šteje pretrganje ovojne folije ali razkritje serijske številke.

Podatek o garanciji je naveden na strani posameznega artikla.

Novi izdelki imajo 1 letno garancijo (če ni drugače določeno).

Rabljeni izdelki imajo 1 mesečno garancijo.

Če tega podatka ni, artikel nima garancije ali pa podatek trenutno ni znan. V tem primeru nas kupec lahko kontaktira, da mu sporočimo aktualne podatke.

Prodajalec po prejemu reklamiranih izdelkov le-te odda proizvajalcu/dobavitelju v reklamacijo. V 8 dneh mora prodajalec kupca obvestiti o stanju njegove reklamacije. Izdelek mora biti popravljen v zakonsko določen roku 45 dni od dneva prejema. Vkolikor izdelek ni popravljen ga mora prodajalec zamenjati z novim, brezhibnim izdelkom.

9. PRITOŽBE IN SPORI

Trgovina HUDASCENA spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov in se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb.V primeru težav se kupec z nami lahko poveže po telefonu 031/261-661 ali po elektronski pošti na info@hudascena.si Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@hudascena.Postopek obravnave pritožbe je zaupen.Zavedamo se, da je bistvena značilnost potrošniških sporov nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in potrebnim časom ter stroški, ki nastanejo zaradi reševanja spora, kar je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si mimovrste=) prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Skladno z zakonskimi normativi Miha Pavlin s.p. - Trgovina JUDASCENA ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.Trgovina HUDASCENA, ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom tukaj.https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SLNavedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.Želimo vam obilo prijetnih in ugodnih nakupov!